בלוג צילום

צילום טיול יומולדת 50, נחל פרס

יומולדת 50

״צילום טיול יומולדת 50 – כי מתישהו נצטרך את התמונות״

צילום טיול יומולדת 50 – מזל טוב!

כמו בכל יומולדת גם ביומולדת 50 חוגגים, למרות שהחברים קצת עסוקים, המשפחה בחו״ל (לפחות חלק ממנה), קצת יותר קשה לזוז והמסלולים נראים ארוכים ממה שהם באמת – אבל אם כבר יוצאים לטיול יומולדת, עדיף לדאוג לתיעוד האירוע. עדיין מדובר ביומולדת 50.

אז יצאנו מהמרכז מוקדם בבוקר עם הפנים לכיוון דרום, למדבר. הוויז דיווח על קצת יותר משעתיים נסיעה ללא הפסקת הקפה ההכחית כל כך בגיל 50ֿ, יצאנו לדרך.

המוסיקה היתה טובה, מזג האויר היה מושלם, החברה היתה מעשירה ומלמדת ובעיקר חברותית מאוד.

כיוון שיצאנו עם רכב אחד, בחרנו לעשות את המסלול המעגלי, מסלול של כ-6 ק״מ, שמשי ברובו ועם מספר גבים (שהיו מלאים).

את הרכב השארנו במקום שנראה כמו חניון לצד הכביש, עם מעט חששות התחלנו לרדת בשביל האדום לכיוון הנחל.

אחרי קילומטר אחד של הליכה קלילה ונעימה הגענו לאזור הנחל. הנוף יפיפה, השביל מסומן וקליל, האוירה היתה אוירה של גיל 50 🙂

כשארינו את המסלול השקוף המשכנו מעט ועצרנו באזור מוצל עם נוף מושלם – אני לא רוצה לספר למי שלא רוצה לדעת לפני ורוצה להיות מופתע – אבל המקום מדהים ביופיו ורק שעתיים נסיעה ממרכז הארץ. מומלץ.

במהלך העצירה הקצרה פגשנו מטיילים נוספים שבאו, טבלו בגבים, התייבשו והמשיכו – ככה זה כשאתה צעיר ונמרץ, הכל קורה וקורה מהר.

בתחילת המסלול ירדנו לכיוון הנחל, אחרי הגבים המסלול מתפתל ומלווה את הנחל על גבי הגדה הצפונית כאשר לכל אורך הדרך אפשר לראות את הנחל מלמעלה – אם היינו חיים לפני כמה אלפי שנין בטח היינו רואים אותו מלא מים וזורם בקצב, זה היה יכול להיות מושלם.

בשלב השלישי של המסלול יורדים לכיוון הנחל וחוזרים עם השביל השחור לכיוון הרכב, בשלב הזה ראינו מעט צל ועצרנו להתרעננות, לאט לאט התקדמנו והגענו לפיצול של השבילים האדום והשחור, שם היינו בתחילת המסלול. פנינו למסלול האדום ועלינו לכיוון הרכב.

טיול מושלם לחגיגת יומולדת 50, קליל, משפחתי, כולל קצת מים, נוף יפה ובאופן יחסי גם קרוב לעיר דימונה.